نمای بیرونی کلبه

اجاره کلبه جنگلی در تنکابن - جاده سه هزار

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه جنگلی در تنکابن - جاده سه هزار
این کلبه بدون اتاق خواب به همراه صبحانه و مینی بار رایگان در مجاورت 4 کلبه دیگر با محیطی 40 هکتاری سرسبز و جنگلی از در جاده سه هزار واقع شده است که حدود 20 کیلومتر تا شهر تنکابن فاصله دارد.
کلبه دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، یک تخت دونفره، دو عدد مبل تخت خوابشو یک نفره و سرویس فرنگی با حمام است، گفتی است که کلبه فاقد سرویس ایرانی می باشد.
اطراف محوطه 40 هکتاری این مجموعه با فنس و سیم خاردار محصور شده است و جهت برقراری امنیت ورودی و محوطه دارای نگهبان 24 ساعته و دوربین مدار بسته می باشد، همچنین واحد پذیرش 24 ساعته در همین محوطه حضور دارد.
از مشاعات مجموعه می توان به رستوران، کافی شاپ، محوطه، پارکینگ و سرویس بهداشتی ایرانی اشاره کرد.
در این کلبه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و سفارش وعده های غذایی ناهار و شام با هماهنگی و پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر است.
مسیر دسترسی به مجموعه آسفالت می باشد و شما با ورود به مجموعه خودرو خود را در قسمت پارکینگ پارک نموده و حدود 50 متر پیاده روی به کلبه ها خواهید رسید.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله 2 کیلومتری مجموعه استفاده نمایند.
آنتن دهی تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4g است و برای اپراتور همراه اول کیفیت مکالمه و اینترنت ضعیف می باشد.
منطقه دوهزار و سه هزار از مناطقی ییلاقی و جنگلی شهر تنکابن می باشد که از طبیعت بکر و زیبایی برخوردار است و با توجه به آب و هوای خنک و مطبوع آن سالانه گردشگران و طبیعت گردان زیادی این منطقه را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو