اتاق دو نفره

رزرو اقامتگاه بوم گردی در یزد - دبل - همکف

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در یزد - دبل - همکف
این اتاق مستر با یک تخت دبل و صبحانه رایگاندر طبقه همکف یک اقامتگاه بوم گردی (8 واحدی) در محیطی امن و آرام در شهر تاریخی یزد واقع شده است.
قابل ذکر است دسترسی به حیاط این مجموعه اقامتی با پیمودن حدود 10 پله رو به پایین ممکن می باشد.
این اتاق 13متری ( فاقدامکانات آشپزی ) دارای یک تخت دو نفره، حمام با سرویس فرنگی، شوفاژ و اسپیلت است.
آشپزخانه به صورت مشترک در اختیار مهمانان می باشد و حیاط مجهز به تخت چوبی و میز و صندلی است، همچنین سرویس ایرانی عمومی در حیاط قرار دارد.
صبحانه با هماهنگی و پرداخت هزینه مجزا از ساعت 8:00 الی 11:00 صبح در سالن عمومی سرو می شود، همچنین سرو غذا با هماهنگی و پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر می باشد.
لازم به ذکر است به دلیل بافت تاریخی منطقه مجموعه فاقد پارکینگ اختصاصی است و پارکینگ عمومی در روبرو اقامتگاه قابل استفاده می باشد.
اطراف حیاط دلنشین و زیبای اقامتگاه با دیوار محصور است و و واحد پذیرش 24 ساعته در مجموعه مستقر می باشد و به جهت حفظ امنیت بیشتر مشاعات اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود یک کیلومتری از اقامتگاه امکان پذیر خواهد بود.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه و اینترنت ضعیف است، البته اقامتگاه مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد.
یزد با برخورداری از قدمتی دیرینه و مثال زدنی در تاریخ و معماری اصیل ایرانی و با وجود قنات، خانه های تاریخی، بادگیر، کوچه های باریک با بافت قدیمی و کاهگلی و ... یکی از جذاب ترین مقصدهای توریستی و گردشگری ایران به شمار می رود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو