نمای اتاق شاه نشین با بالکن

رزرو بوم گردی در نوش آباد کاشان - شاه نشین

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در نوش آباد کاشان - شاه نشین
این اتاق 15متری مستر با بالکن و ایوان اختصاصی و ظرفیت حداکثر 4 نفر در طبقه اول (با 8 پله دسترسی) یک اقامتگاه بوم گردی دو طبقه در محیطی آرام در نزدیک شهر زیرزمینی نوش آباد واقع شده است که تا کاشان حدود 10 کیلومتر فاصله دارد.
اتاق دارای یک تخت دبل، سرویس کف خواب، بالکن و ایوان اختصاصی برای لذت بردن از فضای باز، حمام مشترک با سرویس فرنگی اختصاصی و یخچال می باشد و مشاعات اقامتگاه نیز شامل آشپزخانه مرکزی با امکان گرم نمودن غذا و شستشوی ظروف، سرویس ایرانی عمومی و حیاط دنج با تخت چوبی و حوض آب می باشد.
محوطه اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار محصور و میزبان نیز جهت رسیدگی به امورات در محوطه سکونت دارد و جهت برقراری امنیت نیز ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
در این اقامتگاه صبحانه رایگان سرو می شود و امکان سفارش غذای رستورانی به میزبان باهماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
همچنین برای تهیه مایحتاج روزانه با 50 الی 150 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت و قابل ذکر است میهمانان می توانند از محوطه اطراف بوستان نیایش که در فاصله 60 متری اقامتگاه قرار دارد جهت پارک خودرو استفاده نمایند.
اقامتگاه دارای وای فای رایگان است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
نوش آباد با قدمتی بیش از 1500 سال به عنوان بزرگترین شهر زیرزمینی جهان از معروفیت و محبوبیت ویژه ای برخوردار است.
مسجد جامع نوش آباد، مسجد علی، بوستان نیایش، قلعه خشتی بخشی از جاذبه های این شهر می باشد.
باغ فین کاشان و خانه های تاریخی نظیر بروجردی ها، طباطبایی ها و ... نیز در فاصله 15 الی 20 کیلومتری اقامتگاه قرار دارند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو