واحد ارغوان (۲۰۲) سه تخته

رزرو هتل سنتی در قم - اتاق ۳ تخته بالا

درباره اقامتگاه

رزرو هتل سنتی در قم - اتاق 3 تخته بالا
این اتاق مستر 35 متری سنتی با ظرفیت 5 نفر در طبقه بالا (6 پله دسترسی) یک هتل سنتی دو طبقه (6 واحدی) در منطقه ای امن و آرام با دسترسی آسان به مراکز تجاری، رفاهی و گردشگری در فاصله حدود 3.5 کیلومتری حرم مطهر فاطمه معصومه (ع) در شهر مقدس قم واقع شده است.
این اتاق مستر دارای حمام با فرنگی، یک تخت دبل، یک تخت سینگل، اسپیلت، شوفاژ، یخچال (مینی بار با پرداخت هزینه جداگانه)، تلویزیون، چای ساز و جالباسی می باشد.
در این اقامتگاه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و سرو نهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان امکانپذیر می باشد.
مشاعات این مجموعه سنتی شامل حیاط مجهز به میز و صندلی برای سرو غذا و صبحانه، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام می باشد که با دیگر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد و امکان پارک خودرو در مقابل درب فراهم می باشد.
اطراف حیاط دلنشین و زیبای اقامتگاه با دیوار محصور است و میزبان در مجموعه مستقر می باشد و به جهت حفظ امنیت بیشتر محوطه، دروازه ورودی و کوچه (جای پارک خودرو) مجهز به دوربین مداربسته است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با کمتر از 50 متر پیاده روی امکانپذیر خواهد بود.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
بازار قدیم قم با معماری ایرانی، محوطه باستانی قلی درویش، کاروانسرای حوض سلطان و کارونسرای دیرگچین برخی از جاذبه های شهر قم می باشد.
در بدو ورود یک آب معدنی به هر اتاق اختصاص داده می شود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو