نمای بیرون ویلا

اجاره ویلا در جاده اسالم به خلخال

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا در جاده اسالم به خلخال
این ویلا دو خوابه در جاده اسالم به سمت خلخال، در 50متری رودخانه و قبل از گردنه کوهستانی واقع شده است، در این منطقه مسکونی در هر دو طرف جاده کوهپایه و جنگل میباشد و ویلاهای اجاره برخی در کنار رودخانه و برخی داخل محل و برخی نزدیک کوهپایه و جنگل میباشد سوپر مارکت، نانوائی در دسترس میباشد.
ویلا در استان گیلان، شهرستان تالش، مابین انزلی و آستارا، منطقه توریستی اسالم، کمربندی اسالم، 5کیلومتری جاده اسالم به خلخال، قبل از گردنه کوهستانی جاده زیبای اسالم به خلخال . اقامتگاه مذکور در 50متری خیابان اصلی در محوطه و حیاط مشترک با میزبان و محصور و گل کاری شده با آلاچیق سرپوشیده و بدلیل بن بست بودن کوچه و همچنین فاصله از همسایه ها، ماشین و موتور عبوری در کوچه تردد نمی‌کند، به همین دلیل فضای آرام و به دور از سر و صدای شهری در انتطار مهمانان عزیز میباشد.
مشخصات:
ویلا100متری،کلراسپلیت،بخاری گازی،تلویزیون، با انتن،آشپزخانه کابینت، اجاق گاز و یخچال،ماشین لباس شوی، و ابگرم و وسایل آشپزی برای پخت و پز معمولی، دو اتاق خواب،،پتو و بالش اضافه، ، به حیاط و با دید کوه و جنگل، سرویس و حما در داخل ویلا، پارکینگ داخل حیاط جلوی ویلا. سفارش نان سنتی و غذای محلی با اطلاع قبلی پذیرفته میشود.
آب شرب کل منطقه اسالم لوله کشی از چشمه و نیازی هم به پمپ اب ندارد

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو