ویو اقامتگاه در فصل زمستان

رزرو ویلا جنگلی در جواهرده - استل کنار - ط ۲

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا یکخوابه جنگلی در جواهرده - استل کنار - ط 2
این ویلا یکخوابه با میز فوتبالدستی در طبقه دوم (با پله) در یک ساختمان دو طبقه در محیطی آرام و امن و با ویو عالی در جاده جواهرده واقع شده است.
جواهرده در استان مازندران قرار داشته و دارای طبیعتی بسیار زیبا و دل انگیز می باشد و اگر قصد تجربه یک سفر به طبیعت را دارید رزرو این اقامتگاه حتما خاطرات خوشی را برایتان رقم خواهد زد ، زیرا این ساختمان نیز در جاده جواهرده قرار داشته و دارای ویو بسیار زیبا از جنگل و دریاست.
تا ساحل دریا با ماشین 15 دقیقه و تا جنگل دیدنی صفارود 5 دقیقه فاصله دارد و با طی مسافت حدود 500 متر می توانید به سوپر مارکت و نانوایی دسترسی داشته باشید.
محدوده اقامتگاه از 3 طرف با دیوار محصور بوده اما ورودی آزاد و بدون در می باشد و برای ایجاد امنیت بیشتر با دوربین مدار بسته کنترل می شود.
خطوط شبکه برای همراه اول در مکالمه عالی و پوشش اینترنت به صورت 4G می باشد، گفتنی است این موارد در ایرانسل فاقد سرویس دهی است و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
مسیر رسیدن به اقامتگاه نیز کاملا آسفالت شده است ، میزبان نیز در طبقه همکف همین ساختمان ساکن است و حیاط مشترکا استفاده می شود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو