رزرو ویلا در قلعه رودخان فوشه - همکف

رزرو ویلا در قلعه رودخان فوشه - همکف

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا دو خوابه در قلعه رودخان - فوشه
این ویلای دو خوابه با چشم انداز زیبا در طبقه همکف (4 پله دسترسی) یک ساختمان دو طبقه با ورودی مجزا با حیاطی سرسبز و درختکاری شده در فاصله 25 کیلومتری شهر فومن در منطقه تاریخی قلعه رودخان واقع شده است.
این ساختمان نزدیک رودخانه ، نهر آب و آبشار و در کنار جنگل قرار گرفته که فاصله آن تا ابتدای مسیر پیاده روی دژ تاریخی قلعه رودخان و غار خون 7 کیلومتر، سدخاکی ساقلکسار 35 کیلومتر و تا رشت 45 کیلومتر می‌باشد.
سوپرمارکتی در 50 متری اقامتگاه به منظور خرید مواد غذایی و مایحتاج روزانه شما وجود دارد.
مسیر ویلا آسفالت می‌باشد ولی حدود 100 متر خاکی بوده و دارای تراسی با چشم انداز جنگل می‌باشد و قابل ذکر است حیاط طبقه پایین از تراس طبقه بالا که آن طبقه هم بصورت جداگانه قابل رزرو است اشراف دارد.
کیفیت آنتن دهی موبایل و اینترنت در این محدوده 4G می‌باشد.
در حیاط ویلا حدود 50 درخت میوه و انواع گلهای رز و ... وجود دارد، ویلا در مجاورت جنگل می باشد و از حیاط آن یک نهر آب می گذرد. نکته ی بسیار مهمی که در مورد این روستا وجود دارد قطعی آب در بعضی از مواقع است که با تهیه ی یک تانکر 2000 لیتری ذخیره آب این مشکل حل شده است.
ویلا در موقعیت عالی به جهت دسترسی به مراکز تفریحی و گردشگری همچون قلعه رودخان، ماسوله، ساحل گیسوم، ماسال، جاده اسالم به خلخال، انزلی (مجتمع خرید کاسپین)، امام زاده ابراهیم، میدان شهرداری و سبزه میدان رشت و بازار آستارا می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو