نمای کلی

کلبه جنگلی دوبلکس در شاندرمن - گیله سرا

درباره اقامتگاه

رزرو کلبه جنگلی دوبلکس در شاندرمن - گیله سرا
این کلبه جنگلی دوبلکس یکخوابه با تراس رو به منظره سرسبز ابدی، حیاط دلباز مجهز به آلاچیق، آبنما و آتشدان در منطقه ای دنج و آرام از روستای گیله سرا و با فاصله حدود 5 کیلومتری از مرکز شهر ماسال واقع شده است.
این کلبه زیبا به صورت یک سالن پذیرایی، آشپزخانه و یک اتاق خواب دارای حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقه اول و یک بهارخواب کاملا چوبی دارای نشیمن و یک تخت یک نفره به همراه یک تراس زیبا در طبقه دوم مهیای استفاده میهمانان می باشد.
محیط اطراف حیاط زیبای این ویلا با دیوار و فنس محصور می باشد و استفاده معمول از میوه درختان حیاط نیز برای میهمانان مجاز می باشد، همچنین این محوطه به دوربین مداربسته مجهز است و آلاچیق و آتشدان حیاط آن محیطی دلپذیر برای دورهمی میهمانان فراهم می کند.
ویژگی دیگر این ویلا این است که در نزدیکی آن باغ بزرگی وجود دارد که یک زمین والیبال در آن واقع شده است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه ممکن می باشد و تا بام سبز ماسال حدود 5 کیلومتر ، تا غار آویشو حدود 30 کیلومتر ، تا ییلاقات ماسال حدود 32 کیلومتر و تا رشت نیز حدود 40 کیلومتر فاصله دارد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و این سرویس دهی برای اپراتور همراه اول در حد معمول می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو