رزرو اتاق کرسی در مجتمع گردشگری در جاده فیروزکوه

رزرو اتاق کرسی در مجتمع گردشگری در جاده فیروزکوه

درباره اقامتگاه

رزرو اتاق کرسی در مجتمع گردشگری در جاده فیروزکوه
این اتاق دنج با چشم انداز رو به رودخانه و یک کرسی گرم زمستانی در فضایی آرامش بخش در نزدیکی تهران و در دامان طبیعت با محوطه ای زیبا و در کنار مسیر رودخانه در فاصله دوساعته از شرق تهران واقع شده است و با 10 دقیقه رانندگی به تله کابین سیبلند می رسید.
اتاق مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی است و فاقد تلویزیون و آشپزخانه اختصاصی است و در محوطه یک باربیکیو به شکل مشترک برای همه قابل استفاده است.
در محوطه آلاچیق هایی در فضایی دلنشین ، زیبا و آرام به همراه رستوران مجتمع که غذاهای محلی زرین دشت مثل ته چین زرین دشتی ، فسنجان و پلو مرغ زرین دشتی و یا مرغ و ماهی شکم پر را برای مهمانان آماده می کند قرار دارد.
طبیعت بکر اطراف مجتمع نیز پر از کوههای سر به فلک کشیده و رنگارنگ است، رودخانه های خروشان، چشمه های طبیعی، غارهای دیدنی و بی نظیر به همراه طبیعت جذاب منطقه نیز، این مجموعه را برای میزبانی تورهای خاص طبیعت گردی، دوچرخه سواری، غواصی، صخره نوردی و پیاده روی آماده کرده است.
جاده دسترسی به اقامتگاه حدود 100 متر آخر خاکی است و به جهت روستایی بودن جاده بهتر است از روشنایی روز برای عزیمت به این مجتمع استفاده کنید.
آب لوله کشی منطقه از چشمه تامین می شود و قابل شرب است ، جهت امنیت میهمانان گرامی داخل محوطه مجتمع مجهز به دوربین مداربسته است.
سرو صبحانه و نهار و شام با پرداخت هزینه و سفارش قبلی انجام می پذیرد. سرویس بهداشتی ایرانی در پارکینگ به شکل عمومی برای میهمانان در نظر گرفته شده است.
در این منطقه اپراتور همراه آنتن دهی خوبی دارد و پوشش اینترنت همراه اول 4G است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو