رزرو هتل آپارتمان مبله در شیراز - سوئیت چهار تخته

رزرو هتل آپارتمان مبله در شیراز - سوئیت چهار تخته

درباره اقامتگاه

رزرو هتل آپارتمان مبله در شیراز
این سوئیت مبله چهار تخته با ظرفیت حداکثر 7 نفر در طبقه دوم یک هتل آپارتمان 4 طبقه آسانسوردار در شهر زیبا شیراز واقع شده است.
سوئیت دارای یخچال، ماکروفر، چای ساز، چهار تخت یکنفره، یک مبل تخت شو یک نفره و دو دست رخت خواب سنتی می باشد که سرویس بهداشتی ایرانی اختصاصی دارد ولی سرویس بهداشتی فرنگی به صورت مشترک در طبقه قابل استفاده می باشد ، همچنین در این هتل آپارتمان وعده صبحانه فقط برای افراد موجود در سند رزرو به صورت رایگان سرور می شود و امکان سفارش وعده های غذایی با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی نیز وجود دارد.
این هتل آپارتمان به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر از موقیعت مناسبی برخوردار است تا به راحتی بتوانید از جاذبه های شهر تاریخی شیراز بهره مند شوید.
هتل آپارتمان دارای امکاناتی نظیر : آسانسور، رستوران بیرون بر، خدمات تور، تبدیل ارز، خودپرداز، سیستم تهویه مطبوع، لاندری، اینترنت WiFi رایگان و پارکینگ محدود می باشد که پارکینگ آن در فاصله 150 متری هتل آپارتمان واقع شده است.
فاصله این هتل آپارتمان تا ارگ کریمخان حدود 750 متر، تا بازار وکیل، شاهچراغ، باغ شاپوری، موزه پارس و مسجد وکیل حدود 1500 متر، تا دروازه قرآن، مسجد نصیرالملک و نارنجستان قوام حدود 2.5 کیلومتر، تا باغ دلگشا و باغ عفیف آباد حدود 5 کیلومتر، تا فرودگاه حدود 10 کیلومتر، مجتمع تجاری خلیج فارس حدود 20 کیلومتر و تا تخت جمشید نیز حدود 50 کیلومتر می باشد.
همچنین می توانید با 2 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و 5 دقیقه پیاده روی به نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
لازم به ذکر است در زمان تحویل سوئیت بسته بهداشتی شامل شامپو، صابون، خمیردندان و مسواک به صورت رایگان در اختیار میهمانان گرامی قرار داده می شود، همچنین هتل آپارتمان دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد و در آن دوربین مدار بسته نصب شده است.
در همین هتل آپارتمان سوئیت دو تخته نیز با کد 3160177 قابل رزرو می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو