نمای کلی

اجاره آپارتمان در کیش - شهرک صدف

درباره اقامتگاه

اجاره آپارتمان در کیش - شهرک صدف - دو خوابه
این منزل مبله دو خوابه که یک اتاق خواب آن مستر می باشد با مینی بار رایگان، تراس و میز فوتبالدستی در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه چهار واحدی با فاصله نزدیک تا مرکز خرید مروارید و در منطقه شهرک صدف جزیره زیبای کیش قرار دارد.
ساختمانی که این سوئیت در آن واقع شده داری دوربین مداربسته می باشد و نگهبانی 24 ساعته هم دارد، همچنین لوله کشی آب این اقامتگاه کیفیت لازم جهت نوشیدن را ندارد، بنابراین پیشنهاد میشود آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشید، ضمنا سوخت اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین میشود و امکان طبخ غذای دریای در آن ممکن نیست.
پایین ترین طبقه اقامتگاه به صورت پارکینگ مسقف در اختیار میهمانان می باشد و این منزل مبله با پیمودن حدود 10 پله قابل دسترسی است.
در این واحد خدمات هتلینگ ، مینی بار رایگان ، ملحفه وکیوم شده در اختیار میهمانان است.
میهمانان این اقامتگاه میتوانند با اجاره خودرو و موتور این مجموعه از خدمات گردشگری این اقامتگاه نظیر ترانسفر رایگان، گشت جزیره، ورودی دو رستوران به صورت رایگان بهره‌مند شوند.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه میسر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
فاصله این آپارتمان تا بازار مروارید حدود 1200 متر ، تا بازار زیتون حدود 2 کیلومتر ، تا فرودگاه و ساحل مرجانی حدود 5 کیلومتر ، تا پارک دلفین ها حدود 8 کیلومتر و تا کشتی یونانی نیز حدود 13 کیلومتر می باشد.
یکی از مزیتهای جزیره کیش این است که درصد اکسیژن خالص در آن بیشتر از سایر مناطق جهان است. این موضوع به خصوص برای افرادی که مشکل تنفسی دارند ویژگی مثبتی برای اقامت در کیش محسوب می‌شود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو