رزرو بوم گردی گیلانک در بندر انزلی - طبقه بالا

رزرو بوم گردی گیلانک در بندر انزلی - طبقه بالا

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی گیلانک در بندر انزلی
این سوئیت سنتی یکخوابه در طبقه بالا یک ساختمان دو طبقه در اقامتگاه بوم گردی گیلانک واقع شده است که در 1500 متری منطقه آزاد کاسپین بندر انزلی واقع شده است.
سوئیت دارای پذیرایی ، آشپزخانه ، یک اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و تلار ( تراس ) می باشد و محوطه نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین در این اقامتگاه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی از رستوران نیز وجود دارد.
اقامتگاه بوم گردی گیلانک در محیطی آرام و زیبا در روستا فشتکه دوم و در کنار شالیزار های سرسبز با منظره فوق العاده زیبا در جوار منطقه آزاد انزلی واقع شده است. نزدیک بودن به ساحل کاسپین ، مجتمع تجاری برند سنتر ، هپی مارکت ، منطقه آزاد انزلی و آکواریوم دریایی از دیگر مزایای این بوم گردی می باشد. شایان ذکر است که روستای فشتکه به عنوان روستای ملی حصیر نیز معروف می باشد.
بندر انزلی یکی از شهرهای توریستی استان گیلان به شمار می آید که از جاذبه های گوناگونی برخودار است نظیر : اسکله و تالاب بندر انزلی ، سواحل زیبا خزر ، موزه ، منطقه آزاد کاسپین ، منطقه زیبا کنار ، پارک ملی بوجاق و . . . که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
فاصله این بوم گردی تا شهر بندر انزلی حدود 10 کیلومتر ، تا پارک ملی بوجاق و شهر رشت حدود 25 کیلومتر و تا پل چوبی کیاشهر نیز حدود 30 کیلومتر می باشد.
همچنین می توانید با حدود 4 دقیقه پیاده‌روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
لازم به ذکر است امکانات خواب برای 5 نفر مهیاست و برای نفرات بیشتر باید به همراه داشته باشید.
در محوطه بوم گردی دوربین مدار بسته نصب شده است و مجموعه نیز دارای نگهبانی و پذیریش 24 ساعته می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو