استخر سرپوشیده

اجاره ویلا با استخر آبگرم در نظرآباد - گازرسنگ

درباره اقامتگاه

راجاره ویلا با استخر آبگرم در نظرآباد - گازرسنگ
این ویلا دوبلکس سه خوابه مستر با حیاطی سرسبز و دلباز، استخر آبگرم سرپوشیده، جکوزی و تراسی بزرگ در منطقه گازرسنگ ساوجبلاغ واقع شده است که با شهر کرج حدود 60 کیلومتر فاصله دارد.
ویلا ببا طراحی دوبلکس در طبقه پایین دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، میز فوتبال دستی، سرویس بهداشتی ایرانی و در طبقه بالا نیز شامل نشیمن، میز بیلیارد، سه اتاق خواب مستر همراه با سرویس فرنگی مشترک با حمام می باشد.
گفتنی است تراس طبقه بالا قابل استفاده برای میهمانان گرامی نیست.
به دلیل بزرگ بودن ابعاد استخر دمای آب متعادل می باشد و 3 عدد شوفاژ در محیط استخر قرار دارد، همچنین جکوزی فاقد ماساژور می باشد
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار بلند حصار شده و محوطه سرسبز و دلباز ویلا از فضا بسیار مناسبی جهت استراحت و فرار از روزمرگی های زندگی شهری برخوردار است.
لازم به ذکر است سرایدار به صورت 24 ساعته در همین محوطه و در قسمت ورودی ویلا سکونت دارد، به علاوه جهت امنیت بیشتر ویلا مجهز به دوربین مداربسته ایت که مسیر دروازه ورودی و محوطه کوچه را تحت پوشش قرار می دهد.
قابل ذکر است به دلیل نامطلوب بودن آب منطقه بهتر است میهمانان گرامی با خود آب معدنی جهت آشامیدن همراه داشته باشند.
جهت تهیه مایحتاج روزانه با حدود 5 دقیقه رانندگی امکان دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت میسر است و کیفیت پوشش خطوط شبکه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه و اینترنت ضعیف می باشد.
فاصله این ویلا تا جاده قدیم حدود 4 کیلومتر ، تا شهر آبیک و اتوبان قزوین - کرج حدود 7 کیلومتر ، تا شهر کرج حدود 60 کیلومتر و تا تهران نیز حدود 90 کیلومتر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو