اجاره منزل مبله در نمک آبرود

اجاره منزل مبله در نمک آبرود

درباره اقامتگاه

اجاره منزل مبله یکخوابه در نمک آبرود
این منزل مبله یکخوابه در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با ورودی مستقل در منطقه کیا کلا شهر نمک آبرود قرار دارد که میزبان در طبقه بالا ساکن است.
نمک آبرود از مقاصد پرطرفدار گردشگری در شمال کشور است که در فاصله 12 کیلومتر چالوس قرار دارد و که علاوه بر برخورداری از طبیعت سرسبز و آب و هوای بسیار خوب علت عمده شهرت آن در بین گردشگران ایرانی وجود تله کابین نمک آبرود می باشد. از جاهای دیدنی این شهر میتوان به تله کابین نمک آبرود، سورتمه نمک آبرود، پارک جنگلی، پیست کارتینگ، باشگاه تیر اندازی، فرودگاه تفریحی و ساحل نمک آبرود اشاره کرد.
فاصله این ویلا تا فرودگاه تفریحی نمک آبرود حدود 1 کیلومتر، ساحل نمک آبرود حدود 2 کیلومتر، باشگاه تیر اندازی حدود 2 کیلومتر، پیست کارتینگ حدود 2 کیلومتر،تله کابین حدود 3 کیلومتر، سورتمه نمک آبرود حدود 4 کیلومترو پارک جنگلی حدود 6 کیلومتر می باشد همچنین فاصله تا سوپرمارکت و نانوایی در حدود 10 متر می باشد.
کوچه ورودی مجهز به دوربین مداربسته است و میزبان در طبقه بالا سکونت دارد، لازم به ذکر است اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است اما مهمانان گرامی می توانند از فضای جلوی ساختمان برای پارک خودرو استفاده نمایند.
آنتن دهی و پوشش اینترنت برای اپراتور های همراه اول و ایرانسل ضعیف 3G می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو