نما ساختمان

رزرو بوم گردی در سادات محله لاهیجان - طبقه پایین

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در سادات محله لاهیجان
این اتاق سنتی با ظرفیت 4 نفر در طبقه پایین یک خانه روستایی دو طبقه در یک اقامتگاه بوم گردی در روستا سادات محله لاهیجان واقع شده است.
اتاق به صورت کف خواب و دارای تلویزیون ال ای دی ، یخچال ، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی می باشد و تراس و محوطه نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین در این اقامتگاه امکان سفارش وعده های غذایی با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی نیز وجود دارد.
این بوم گردی در یک خانه روستایی دو طبقه چوبی با سبک معماری سنتی و قدیمی گیلان تاسیس شده است که می توانید لذت زندگی در خانه های سنتی گیلان را برای شما به ارمغان بیاورد.
فاصله این بوم گردی تا شهر لاهیجان حدود 3 کیلومتر ، تا استخر لاهیجان حدود 5 کیلومتر ، تا بام سبز و تله کابین حدود 7 کیلومتر ، تا منطقه توریستی لیلاکوه لنگرود حدود 20 کیلومتر و تا ساحل زیبا چمخاله نیز حدود 30 کلومتر می باشد.
همچنین می توانید با 5 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
در محوطه بوم گردی دوربین مدار بسته نصب شده است و میزبان نیز در اقامتگاه حضور دارد ، همچنین این اقامتگاه پذیرای تورها و گروهای گردشگری نیز می باشد که می توانید برای هماهنگی به منظور رزرو بیش از یک اتاق یا کل اقامتگاه با پشتیبانی جاجیگا تماس بگیرید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو