عکس هوایی ۲

اجاره ویلا چهار خوابه در سرخرود

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا چهار خوابه در سرخرود
این ویلا سه طبقه با چهار خواب مستر همراه استخر آبگرم ، جکوزی ماساژوردار ، سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای ، میز بیلیارد و پینگ پنگ و فوتبالدستی و باربیکیو ذغالی در درویش آباد واقع شده است.
سرخرود میان دو شهر محمود آباد و فریدونکنار واقع شده و به داشتن دشت های سرسبز به منطقه ای توریستی تبدیل شده است.
50 متر مسیر انتهایی این ویلا سه خوابه که تا سرخرود 18 و تا فریدونکنار 10 کیلومتر فاصله دارد خاکی است ؛ همچنین دسترسی به سوپرمارکت با پنج دقیقه پیاده روی و نانوایی نیز با فاصله پنج دقیقه ای (با خوردو) میسر است ضمنا دسترسی اقامتگاه به دریا بسیار آسان می باشد.
طبقه اول این اقامتگاه که پارکینگ آن ظرفیت پارک دو خودرو را دارد شامل: سالن پذیرایی ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ایرانی و استخر آبگرم با سرویس بهداشتی فرنگی و دوش می باشد.
طبقه دوم این ویلا شامل: سه اتاق خواب مستر ، میز فوتبالدستی ، تراس و طبقه سوم شامل: یک اتاق خواب مستر ، سالن بازی شامل میز بیلیارد و پینگ پونگ و دو تراس با دید به دریا می باشد البته بام این ویلای زیبا نیز مشرف به دریا خواهد بود.
البته استخر سرپوشیده این ویلا با آبگرمی که به صورت 24 ساعته تصفیه میشود و به ابعاد 7 در 3 به عمق 2.1 در کنار جکوزی ماساژور دار در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در دو اپراتور ایرانسل و همراه اول برای مکالمه عالی و برای دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو