نما کلی اقامتگاه

رزرو ویلا دوبلکس جنگلی در لاهیجان - لیالستان

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا دوبلکس جنگلی در لاهیجان
این ویلا دوبلکس سه خوابه با چشم انداز جنگل در طبقه بالایی یک ساختمان دو طبقه در منطقه روستایی لیالستان واقع شده است که تا شهر زیبا لاهیجان حدود 4 کیلومتر فاصله دارد.
ویلا به صورت دوبلکس ساخته شده است که در طبقه پایین پذیرایی ، آشپزخانه ، دو اتاق خواب و سرویس بهداشتی قرار دارد و طبقه بالا نیز شامل یک بهار خواب بزرگ به همراه تراسی دلباز می باشد ، همچنین جهت سرگرمی میهمانان گرامی کنسول بازی Ps4 و میز فوتبال دستی تعبیه شده است.
قرار گرفتن این اقامتگاه در دامنه کوه و میان باغات چای و درختان جنگلی فضا بسیار دلچسبی برای استراحت آخر هفته و فرار از روزمرگی های زندگی شهری برای شما فراهم می آورد.
فاصله این ویلا تا شهر لنگرود حدود 5 کیلومتر ، تا بام سبز و تله کابین لاهیجان حدود 7 کیلومتر ، تا روستا توریستی آبچالکی حدود 10 کیلومتر و تا ساحل زیبا چمخاله نیز حدود 20 کیلومتر می باشد ، همچنین با حدود 2 دقیقه پیاده روی می توانید به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید. محوطه اقامتگاه با دیوار و پوشش گیاهی محصور شده است و طبقه همکف ویلا در اختیار میزبان است و گاهی از اوقات در آن سکونت دارد ، همچنین سگ نگهبانی هم در محوطه این اقامتگاه قرار دارد و خود نگهبان ویلا نیز در همسایگی اقامتگاه ساکن می باشد.
قابل ذکر است در کوچه منتهی به ویلا دوربین مدار بسته نصب شده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو