اتاق فیروزه

اجاره هتل سنتی در کاشان - اتاق فیروزه

درباره اقامتگاه

اجاره هتل سنتی در کاشان
این اتاق با حداکثر ظرفیت 6 نفر یکی از اتاق های یک اقامتگاه سنتی و دلنشین با قدمت دوره قاجار است که در بافت تاریخی شهر توریستی کاشان واقع شده است. امکان نفر اضافه به صورت سرویس کف خواب وجود دارد.
طراحی اتاق بصورت سنتی است که دارای 5 تخت یک نفره، یک سرویس کف خواب، میز و صندلی، یخچال و حمام و سرویس فرنگی اختصاصی می باشد.
و مشاعات ساختمان شامل حیاط زیبا با حوض و تخت سنتی و یک سرویس ایرانی است. محوطه اقامتگاه با دیوار محصور و نگهبان در اقامتگاه حضور دارند و جهت امنیت بیشتر ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته نیز می باشد. همچنین با 3 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
این اقامتگاه مجهز به صبحانه و وای فای رایگان می باشد. و پوشش اینترنت داده تلفن همراه نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.
لازم به ذکر است اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد اما در جوار اقامتگاه پارکینگ عمومی قرار دارد.
کاشان با قدمت دیرینه و بناهای تاریخی مملو از معماری اصیل ایرانی، کوچه های پیچ در پیچ و باریک قدیمی، باغهای پر گل که قدم زدن در آن حس آرامش و طراوت را تازه می نماید همواره میهمانان داخلی و خارجی بی شماری را به این شهر دوست داشتنی و پر رمز و راز جذب می نماید.
خانه های تاریخی طباطبایی ها، عامری ها و... روستای تاریخی و پلکانی ابیانه، روستای نیاسر با آبشار و چشمه های زیبا و بازارهای سنتی بخشی از جاذبه های سفر به کاشان است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو