ویلا دوبلکس استخردار در جواهرده - جیرکوه

ویلا دوبلکس استخردار در جواهرده - جیرکوه

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس سوئیت دار در جواهرده - جیرکوه
این ویلا دوبلکس چهار خوابه (دو خوابه) سوئیت دار با بالکن رو به چشم انداز زیبا، میز بیلیارد، میز فوتبالدستی، استخر سرپوشیده آبگرم و پارکینگ مسقف در منطقه جنگلی و ییلاقی جیرکوه واقع شده است که تا رامسر حدود 20 کیلومتر فاصله دارد.
ویلا شامل یک بنا دوبلکس و یک سوئیت می باشد، سوئیت با پیمودن حدود 15 پله به سمت پایین قابل دسترسی می باشد و دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، میز بیلیارد، دو اتاق خواب سرویس بهداشتی (حمام با توالت فرنگی و ایرانی) و استخر سرپوشیده آبگرم می باشد.
بنا دوبلکس ویلا نیز در که با پیمودن حدود 4 پله قابل دسترسی است با سالن پذیرایی، آشپزخانه، دو اتاق خواب مستر، نشیمن نیم طبقه بالا و بالکن آماده استفاده میهمانان می باشد.
ورودی پارکینگ مسقف ویلا به دوربین مداربسته مجهز می باشد و میزبان انتهای همین پارکینگ سکونت دارد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 500 متر فاصله از ویلا میسر می باشد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در دو اپراتور ایرانسل و همراه اول با اختلال همراه است.
رامسر شهری است توریستی معروف به عروس ایران که از جاذبه های این منطقه می توان به ساحل دریا ، قلعه تاریخی مارکوه ، آرامگاه حبیب محبیان ، منطقه اربه کله ، جنگل دالخانی ، دریاچه سد مجیران ، تله کابین و شهربازی رامسر ، ییلاق زیبای جواهرده و . . . اشاره کرد.
فاصله این منزل تا ییلاق جواهرده حدود 3 کیلومتر ، تا پارک جنگلی صفارود حدود 15 کیلومتر و تا تله کابین رامسر نیز حدود 30 کیلومتر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو