نما اقامتگاه با چشم انداز زیبا

اجاره سوئیت مبله در شفت - علیسرای سیاهمزگی

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت مبله یکخوابه در شفت
این سوئیت مبله یکخوابه یکی از سوئیت های موجود در یک مجتمع اقامتی می باشد که در جوار جنگل و باغهای سرسبز و دلنشین چای روستای علیسرای سیاهمزگی قرار گرفته است که حدود 18 کیلومتر تا شفت فاصله دارد.
سوئیت دارای پذیرایی، آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی ایرانی می باشد که در صورت نیاز سرویس فرنگی سیار نیز در اختیار میهمانان قرار می گیرد. فضای مشترک حیاط با چشم انداز فوق العاده و گلهای زیبا از امکاناتی همچون باربیکیو، آتشدان و صندلی های سنگی جهت دورهمی و شب نشینی برخوردار است.
اقامتگاه در دل جنگل قرار دارد و صدای گوش نواز پرندگان و آب رودخانه های اطراف اقامتی لذت بخش را برای میهمانان رقم خواهد زد.
این اقامتگاه از ورودی مشترک با دو سوییت مجاور برخوردار است همچنین میزبان در محوطه اقامتگاه سکونت دارد. و جهت امنیت حیاط، محوطه اطراف آن و کوچه دارای دوربین مدار بسته می باشد.
همچنین با 400 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
اقامتگاه دارای وای فای رایگان برای میهمانان گرامی می باشد که نیاز شما را از اینترنت خطوط برطرف میسازد و لازم به ذکر است پوشش اینترنت برای اپراتور همراه اول در این منطقه ضعیف و اپراتور ایرانسل 4G است.
100 متر مسیر دسترسی به اقامتگاه دارای جاده خاکی و 300 متر منتهی به آن داخل کوچه دارای آسفالت بتنی است.
شفت و توابع آن با آب و هوای دل انگیز و طبیعت جنگل و دریاچه ها و آبشارهای زیبا نظیر آبشار دودوزن یکی از قطب های گردشگری استان گیلان می باشد که همواره گردشگران را به این منطقه جذب می نماید.
منطقه حفاظت شده گشت خان و سیاهمزگی، آبشار لاس، روستای کمسار، استخر طبیعی چماچا بخشی از جاذبه های طبیعی این منطقه زیبا می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو