رزرو وبلا استخردار در مشهد - سروآباد

رزرو وبلا استخردار در مشهد - سروآباد

درباره اقامتگاه

رزرو وبلا استخردار در مشهد
این ویلا دو خوابه استخردار با حیاطی دنج و سرسبز در منطقه ای امن وآرام در روستای سروآباد و در فاصله حدود 40 کیلومتری از شهر مشهد الرضا و حرم مطهر واقع شده است.
همچنین حیاط این ویلا مجهز به تخت نشیمن، میز و صندلی و زمین بازی مخصوص والیبال، فوتبال و . . . می باشد که شرایط مناسبی را جهت دورهمی و شب نشینی فراهم کرده است.
محوطه اطراف ویلا از چهار طرف با دیوار محصور شده است، همچنین اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته است و مسیر درب ورودی و حیاط را تحت پوشش قرار میدهد ولی در زمان حضور میهمانان در ویلا دوربین خاموش می باشد.
برای تهیه مایحتاج ضروری با 5 دقیقه رانندگی می توانید به نانوایی و سوپرمارکت دسترسی داشته باشید، همچنین بیمارستانی طالقانی در فاصله حدود 15 کیلومتری از این ویلا قرار دارد.
کیفیت خطوط شبکه برای اپراتورهای ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و پوشش اینترنت 4g است، لازم به ذکر است ویلا مجهز به وای فای رایگان می باشد.
مشهد یکی از کلان شهرهای ایران به شمار می آید که با توجه به قرار گرفتن حرم مطهر امام هشتم، امام رضا (ع) سالانه زائران و گردشگران زیادی را از سراسر کشور و سایر کشورهای مسلمان همسایه به خود جذب می نماید.
از جاذبه های دیگر این شهر مذهبی می توان به منطقه کوه سنگی، سرزمین موج های آبی، منطقه خوش آب و هوا طرقبه، طوس، شاندیز ، کوه سنگی، آرامگاه نادرشاه افشار و آرامگاه فردوسی اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو