نما تراس

رزرو سوئیت مبله در تنکابن - شهرک آزادی

درباره اقامتگاه

رزرو سوئیت مبله در تنکابن - شهرک آزادی
این سوئیت مبله دنج با چشم انداز بی نظیر از ساحل دریا در مجاورت واحد دیگر در شهرک آزادی و فاصله حدود کیلومتری شهر تنکابن واقع شده است.
طراحی این سوئیت 27 متری به گونه ای است که آشپزخانه و سرویس ایرانی مشترک با حمام در همکف و نشیمن 15 متری به همراه تراس 5 متری با چند پله دسترسی در بالا قرار دارد و واحد فاقد حیاط می باشد، همچنین لازم به ذکر است که یک درب قفل شده مابین این سوئیت و واحد میزبان قرار دارد.
اطراف اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور است و دسترسی به هایپر مارکت، رستوران و بازار ماهی فروشان در فاصله حدود 4 کیلومتری اقامتگاه امکان پذیر است و سوپر مارکت و نانوایی در فاصله حدود 200 و 700 متری اقامتگاه قرار دارد.
پوشش دهی تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه عالی و اینترنت به صورت 4G می باشد و ارائه این خدمات برای اپراتور همراه اول ضعیف است.
از جاذبه های گردشگری تنکابن می توان به جنگل دوهزار و سه هزار، غار آبی دانیال و قلعه مارکوه اشاره کرد.
فاصله اقامتگاه تا ساحل دریا حدود 50 متر ، قلعه مارکوه و جنگل دوهزار و سه هزار حدود 25 کیلومتر و شهر رامسر حدود 32 کیلومتر می باشد.
در ساحل زیبای تنکابن فضای تفریحات آبی مهیج و پرطرفدار همچون اجاره قایق موتوری ، جت اسکی ، موتور چهارچرخ برای میهمانان گرامی فراهم شده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو