نمای ویلا و استخر

اجاره ویلا استخردار در تهراندشت - آران

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در تهراندشت
این ویلا دو خوابه با استخر روباز آبگرم و حیاطی زیبا با درختان میوه در منطقه ای دنج و آرام در روستای آران تهراندشت با فاصله حدود 40 کیلومتری از مرکز شهر کرج واقع شده است.
وجود محوطه گلکاری شده ، آلاچیق دارای نشیمن ، سالن پذیرایی مجهز به سیستم صوتی فضای مناسبی را برای دورهمی و شب نشینی میهمانان فراهم آورده است.
لازم به ذکر است محوطه اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور و 500 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و قابل تردد با انواع خودرو می باشد، همچنین دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود یک کیلومتری از این ویلا ممکن است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد.
مهمانان گرامی توجه داشته باشید این منطقه فاقد لوله کشی آب شهری است و آب این اقامتگاه از چاه و منبع تامین می شود بنابراین بهتر است برای شرب آب معدنی به همراه داشته باشید.
منطقه تهراندشت و روستای آران با آب و هوای ییلاقی دارای تابستان های مطبوع و زمستان های معتدل می باشد . خیابان پوشیده از درختان بلند قامت ، باغ های میوه و مزارع صیفی جات موجب جذابیت بیشتر این منطقه شده است . اگر قصد گشت و گذار اطراف ویلا را دارید باغ پرندگان چهارباغ و دهکده ورزشی در فاصله حدود 25 کیلومتری این ویلا قرار دارد.
فاصله ویلا تا آزاد راه قزوین - کرج و کردان حدود 20 کیلومتر و تا شهر تهران حدود 70 کیلومتر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو