تراس در بهار

اجاره خانه روستایی در علی آباد - خولین دره

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی در علی آباد
این خانه روستایی یک خوابه با تراس دلباز و کرسی (در فصل سرما) در محیطی آرام و دنج با چشم انداز فوق العاده در دل جنگل و کوهستان در روستای ییلاقی و خوش آب و هوای خولین دره واقع شده است که تا علی آباد کتول حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.
این روستا فاقد نانوایی دائم است و با حدود 1 کیلومتر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی فصلی (بهار و تابستان فعال) دسترسی خواهید داشت ولی توصیه می شود مایحتاج ضروری خود را از شهرهای نزدیک یا روستای محمد آباد (15 کیلومتر فاصله) خریداری کنید.
اطراف حیاط خانه روستایی با دیوار محصور است و پوشش تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل در مکالمه عالی و اینترنت به صورت 4G است ولی ارائه این خدمات برای اپراتور همراه اول با مشکل روبرو است.
خولین دره یکی از زیباترین ییلاقات منطقه کتول می باشد. جنگل های انبوه و آب و هوای خنک و دل انگیز کوهستانی در کنار دره ها ‌، رودخانه و آبشارهای جذاب که در حوالی این منطقه به چشم می خورد اقامتی دلنشین و بدور از دغدغه های شهری برایتان رقم خواهد زد.
آبشار کبود وال‌، دریاچه سد زرین گل‌، آبشار خلیندره‌،آبشار جنگل و... تنها بخشی از جاذبه های منحصر به فرد علی آباد و اطراف آن می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو