سالن پذیرایی

هتل آپارتمان در نشتارود - رو به کوه

درباره اقامتگاه

هتل آپارتمان در نشتارود - رو به کوه
این منزل مبله یکخوابه با تراس، پارکینگ و آسانسور در فاصله نزدیک با ساحل دریا با منظره ای زیبا و در یک مجموعه اقامتی در مرکز شهر نشتارود واقع شده است.
این هتل آپارتمان دارای پارکینگ مسقف و روباز با روف گاردن زیبا و مجهز به نشیمن و کافی شاپ (همه روزه در بازه زمانی 21:00 الی 00:00 دایر است)، مهیای استفاده میهمانان می باشد.
این مجموعه شامل 22 واحد با تیپ ها و امکانات متفاوت می باشد که محیط اطراف حیاط آن با دیوار کاملا محصور است و به دوربین مداربسته مجهز است، همچنین مجموعه دارای واحد نگهبانی و لابی 24 ساعته می باشد.
این منزل مبله یکخوابه به همراه سه واحد مشابه دیگر آماده اجاره میهمانان می باشد البته یک واحد از این تیپ واحدها فاقد سرویس بهداشتی فرنگی می باشد.
به علاوه میهمانان گرامی این مجموعه با صبحانه رایگان آن پذیرایی میشوند.
سوئیت های مبله این مجموعه فاقد امکانات پخت و پز می باشد اما در آشپزخانه عمومی مجموعه یک ماکروفر (صرفا جهت گرم کردن غذا) در اختیار میهمانان است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 50 متر فاصله از مجموعه میسر است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد، ضمنا لابی اقامتگاه به اینترنت پرسرعت رایگان نیز مجهز است.
ساحل زیبای نشتارود جز محدود سواحل مناطق شمالی کشور می باشد که از لحاظ امکانات ساحلی از سطح مطلوبی برخوردار است.
هر کدام از واحدهای این اقامتگاه دارای یک پارکینگ می باشند اما روباز یا مسقف بودن آن به تصمیم میزبان در اختیار میهمانان می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو