سادگی و صمیمیت

اجاره اقامتگاه بوم گردی در آباده - سوئیت ۱

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی در آباده - سوئیت 1
این سوئیت با ظرفیت حداکثر 6 نفر یکی از سوئیت های طبقه اول یک اقامتگاه بوم گردی زیبا و سنتی است که در شهر آباده واقع شده است.
اتاق با 4 پله دسترسی در طبقه اول قرار دارد و دارای سرویس کف خواب، یخچال، حمام با سرویس ایرانی و تراسی با تخت، باربیکیو و چشم انداز حیاط می باشد و مشاعات ساختمان نیز شامل کافی شاپ کوچک، آشپزخانه مرکزی، حیاط دنج با میز و صندلی، تخت های سنتی و حوض آب است که می توانید برای شب نشینی و دورهمی از آن استفاده و لذت ببرید.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور و میزبان نیز جهت رسیدگی به امورات در آن حضور دارد و قابل ذکر است ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته نیز می باشد.
**در این اقامتگاه امکان سفارش انواع غذای محلی و خانگی برای وعده صبحانه، ناهار و شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
همچنین با توجه به موقعیت خوب اقامتگاه که در بلوار چمران قرار گرفته است دسترسی به کلیه امکانات رفاهی نظیر سوپرمارکت، نانوایی، پایانه مسافربری و ... با پیمودن حدود 3 الی 5 دقیقه پیاده روی امکان پذیر است.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور هرماه اول و ایرانسل 4G است.
شهر آباده در منبت کاری، بازار صنایع دستی و گیوه دوزی شهرت جهانی دارد و قلعه ایزدخواست، عمارت کلاه فرنگی، موزه مردم شناسی، کاروانسرای ایزدخواست بخشی از جاذبه های دیدنی آن می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو