ویو بالکن

رزرو ویلا با چشم انداز زیبا در سوادکوه - آلاشت

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا با چشم انداز زیبا در سوادکوه - آلاشت
این ویلا یکخوابه با تراس دلباز و چشم انداز بی نظیر از کوه های پوشیده از درختان و جنگل مه آلود در طبقه بالا یک ساختمان یک طبقه در منطقه ییلاقی و کوهستانی با آب و هوای دلنشین در روستای ارات بن از توابع آلاشت واقع شده است که تا شهر شیرگاه حدود 40 کیلومتر فاصله دارد.
سالن پذیرایی دارای پنجره هایی با شیشه های سرتاسری برای بهره مندی از منظره زیبای کوهستان جنگلی می باشد، همچنین وجود بخاری هیزمی در بالکن و امکان برپایی آتش، فضایی دلنشین در مجاورت طبیعت برای صرف وعده غذایی را برای میهمانان گرامی فراهم آورده است.
محوطه اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور است و میزبان با دروازه ورودی مجزا در طبقه پایین سکونت دارد.
با توجه به قرارگیری اقامتگاه در شیب جاده ویلا با 3 پله دسترسی از کوچه بالا در دسترس میهمانان قرار دارد.
میهمانان گرامی توجه فرمائید این روستا فاقد سوپر ماکت می باشد و بهتر است اقلام مصرفی خود را از شهر تهیه فرمائید و به همراه داشته باشید، همچنین نانوایی محلی با حدود 200 متر پیاده روی در بافت روستایی با آب و هوای دلپذیر قابل دسترسی است.
جنگل جمشید آباد، آبشار ولیلا، هفت آبشار تیرکن، دریاچه شورمست و پارک جنگلی جوارم از جاذبه های دیدنی و گردشگری قابل دسترسی از این اقامتگاه می باشد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و ارائه این خدمات برای اپراتور ایرانسل امکان پذیر نیست، همچنین اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
میهمان گرامی سکونت در اقامتگاههای که در فاصله چشمگیر از بافت شهری واقع شده اند یا در مناطق جنگلی ، ییلاقی و یا کوهستانی قرار دارند ممکن است با محدودیت هایی برای شما همراه باشد ، لطفا قبل از رزرو این موارد را در نظر داشته باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو