آلاچیق

رزرو اقامتگاه بوم گردی در قشم - سهیلی - اتاق ۱

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در قشم - سهیلی - اتاق 1
این اتاق مستر 20 متری با حداکثر ظرفیت 4 نفر با پنجره ای رو به حیاط دلباز اقامتگاه و امکاناتی نظیر صبحانه رایگان، کافه و آلاچیق عمومی، یکی از 8 اتاق مشابه دبل در این مجموعه می باشد که در روستای سهیلی جزیره زیبای قشم واقع شده است.
اتاق دارای یک تخت دبل، دو عدد سرویس کف خواب، یخچال، تلویزیون، اسپلیت و سرویس فرنگی مشترک با حمام می باشد، همچنین اتاق فاقد آشپزخانه است و میهمانان می توانند جهت موارد پخت و پز از آشپزخانه عمومی موجود در حیاط استفاده کنند، به علاوه امکان سرو انواع غذاهای محلی مانند خرچنگ ،ماهی شیر و میگو و ماهی های فصل با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه میسر است.
محیط 800 متری اقامتگاه با دیواری که از بیرون مشرف نیست محصور شده و میزبان و نگهبان در همین محوطه سکونت دارند، همچنین دوربین مداربسته محیط حیاط و محوطه کوچه را تحت پوشش قرار می دهد.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد اما کوچه فضای مناسب جهت پارک خودرو را دارد.
لازم به ذکر است منطقه فاقد لوله کشی گاز شهری است و سوخت مصرفی اقامتگاه از طریق کپسول گاز مایع تامین می شود.
به منظور تهیه مایحتاج روزانه، سوپرمارکت در فاصله حدود 200 متری و نانوایی در فاصله حدود 500 متری در دسترس است. کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه عالی و پوشش اینترنت برای هر دو اپراتور به صورت 4G می باشد، ضمنا اقامتگاه مجهز به وای فای می باشد که به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
از جمله جاذبه های طبیعی جزیره قشم می توان به جنگل حرا، دره ستارگان و... و از جمله جاذبه های تاریخی این جزیره می توان به قلعه پرتغالی ها، آب انبار بی بی، سد گوران و... اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو