رزرو بوم گردی در لاهیجان - اتاق گوشه خیال

رزرو بوم گردی در لاهیجان - اتاق گوشه خیال

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در لاهیجان - اتاق گوشه خیال
این اتاق 12 متری مستر با حداکثر ظرفیت 3 نفر در مجاورت 2 اتاق دیگر در طبقه اول (4 پله دسترسی) یک اقامتگاه بوم گردی در محیطی امن و آرام در شهر توریستی و زیبای لاهیجان واقع شده است.
این اتاق دارای 2 تخت سینگل، یک سرویس کف خواب، مبل دو نفره، چای ساز و حمام مشترک با فرنگی می باشد و مشاعات شامل حیاط دلباز درختکاری شده دارای میز و صندلی، کافه (دارای یخچال و سرو چای رایگان) و سالن غذاخوری و سرویس بهداشتی ایرانی می باشد که با سایر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
در این اقامتگاه صبحانه رایگان سرو می شود و سفارش ناهار و شام محلی همچون باقالی قاتق، بادمجان شکم پر و پنیر برشته با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان امکانپذیر می باشد که در کافه مجموعه سرو می گردد.
اقامتگاه فاقد پارکینگ است و میزبان در مجموعه مستقر می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 50 متری امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
استخر و بام سبز لاهیجان، تله کابین لاهیجان، باغات زیبای چای، تالاب سوستان از جاذبه های دیدنی این شهر زیبا می باشد.
اتاق ها با درب های چوبی و پنجره‌های قدیمی دو لنگه‌شان به ایوانی بزرگ با کف چوبی باز می‌شود. این ایوان بزرگ، با چشم انداز تماشایی، از دو سمت با 4 پله به حیاط می‌خورد و در طبقه زیر همکف، زیرزمینی دنج قرار دارد.
فضای کافه معطوف به فعالیت‌های اجتماعی، هنری و ادبی است و قفسه کتابی در انتهای سالن واقع شده است که گاه آثار تصویری هنرمندان را به نمایش میگذارد.
گفتنی است استفاده از کافه موجود در اقامتگاه در ساعات 16 تا 23 برای عموم آزاد است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو