تراس همراه با باربیکیو و شومینه ژاپنی

اجاره خانه ویلایی در حسنکیف کلاردشت

درباره اقامتگاه

اجاره خانه ویلایی در حسنکیف کلاردشت
این خانه ویلایی چهار خوابه که یک اتاق خواب مستر دارد با طراحی دوبلکس و حیاطی دلباز به همراه آبنما در یک ساختمان چهار طبقه در منطقه خوش آب و هوای حسنکیف واقع شده است و تا مرکز شهر کلاردشت حدود 3 کیلومتر فاصله دارد.
اقامتگاه به دلیل قرار گیری در قسمت شیب زمین به گونه ای است که طبقه همکف دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب، تراس، سرویس فرنگی مشترک با حمام است و با پیمودن 8 پله در طبقه پایین دارای سالن نشیمن، تراس، سه اتاق خواب ( یک اتاق مستر ) و سرویس فرنگی مشترک با حمام می باشد.
محوطه اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار حصار شده و میزبان در طبقه منفی سوم این ساختمان سکونت دارد، همچنین میزبان و میهمانان ساکن در طبقه منفی دوم دارای مسیر ورودی و حیاط جداگانه می باشند لذا دروازه ورودی و حیاط این واحد به صورت کاملا دربست قابل استفاده است.
اقامتگاه فاقد پارکینگ است و میهمانان گرامی می بایست خودروی خود را در جلوی اقامتگاه و در قسمت جاده سفالی پارک نمایند، ضمنا جهت امنیت بیشتر اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته مشرف به دروازه ورودی و حیاط می باشد.
لازم به ذکر است سرو غذا با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.
با حدود 3 دقیقه رانندگی امکان دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت میسر است و کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و پوشش اینترنت در ایرانسل و همراه اول به صورت 4G می باشد، به علاوه اقامتگاه مجهز به مودم وای فای است که رایگان در اختیار میهمانان قرار داده می شود.
قابل ذکر است حدود 800 متر مسیر انتهایی به اقامتگاه جاده به صورت خاکی و حدود 100 متر مسیر منتهی جاده با شیب رو به بالا به صورت بتنی و سفال کاری شده می باشد که قابل تردد برای وسایل نقلیه است.
قابل ذکر است آسانسور اقامتگاه غیر فعال می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو