حیاط با درختان زیبا

رزرو بوم گردی در مهریز یزد - خورمیز - اتاق ۱

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در مهریز یزد - خورمیز - اتاق 1
این اتاق 12 متری با ظرفیت حداقل 3 نفر و حداکثر 4 نفر در طبقه همکف یک اقامتگاه بوم گردی 2 طبقه در محیطی امن و آرام در روستای خورمیز واقع شده است که تا شهر مهریز حدود 5 کیلومتر و تا شهر تاریخی یزد حدود 45 کیلومتر فاصله دارد.
اتاق دارای 4 سرویس کف خواب و اسپیلت دو منظوره می باشد.
مشاعات این مجموعه سنتی شامل حیاط دلباز مجهز به تنور پخت نان و تخت سنتی، رستوران، آشپزخانه (گاز، سینک و یخچال با امکان طبخ غذا)، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی با حمام و باربیکیو می باشد که با دیگر میهمانان به صورت مشترک استفاده می شود.
اقامتگاه دارای دو طبقه، 5 باب اتاق و پارکینگ روباز اختصاصی می باشد که با دیوار محصور شده است، همچنین واحد نگهبانی 24 ساعته و میزبان در مجموعه مستقر است و به جهت حفظ امنیت بیشتر محوطه و پارکینگ مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
در این اقامتگاه سفارش وعده های غذایی همچون کشک بادمجان، میرزاقاسمی، آش دوغ، آش یزدی با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان امکانپذیر می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود 500 متری امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد.
یزد با برخورداری از قدمتی دیرینه و مثال زدنی در تاریخ و معماری اصیل ایرانی و با وجود قنات، خانه های تاریخی، بادگیر، کوچه های باریک با بافت قدیمی و کاهگلی و ... یکی از جذاب ترین مقصدهای توریستی و گردشگری ایران به شمار می رود و جاذبه های گردشگری همچون قلعه خورمیز، حیات وحش کالمند، ارگ سریزد، باغ پهلوان پور و سرو کهنسال از جاذبه های قابل دسترسی از این اقامتگاه می باشد.
این اقامتگاه با قدمت قاجاری و درختان صد ساله و عبور آب قنات از حیاط و بهره مندی از فضایی کاملا سنتی به سبک یزدی و طراحی به صورت کاهگلی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو