ایوان اقامتگاه 😍

اجاره کلبه سنتی در شهران رودبار

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی در شهران رودبار
این خانه روستایی یکخوابه در طبقه بالای یک خانه روستایی دو طبقه با ایوان چوبی زیبا با چشم اندازی سرسبز در کنار جنگل هیرکانی در روستای شهران و فاصله حدود 20 کیلومتری از شهر رودبار و 5 کیلومتری رستم آباد واقع شده است.
این خانه به صورت یک نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، ایوان بزرگ با دسترسی حدود 6 پله در طبقه بالای همکف می باشد و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با حمام در طبقه همکف به صورت مشترک با میزبان قابل استفاده است.
همچنین یک اتاق دیگر نیز در طبقه همکف قرار دارد که به صورت مشترک با میزبان قابل استفاده می باشد و دارای بخاری هیزمی بوده و میهمانان گرامی می توانند با هماهنگی با میزبان از آن نیز استفاده نمایند.
میزبان و نگهبان در طبقه پایین با ورودی و محوطه مشترک سکونت دارند و محوطه اطراف اقامتگاه با نفس و چوب به صورت سنتی محصور شده است.
این اقامتگاه امکان سرو غذاهای محلی با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه مجزا را دارد و برای دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی جهت تهیه مایحتاج مورد نیاز اقامت در فاصله حدود 500 متری از اقامتگاه امکان پذیر می باشد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت برای ایرانسل به صورت 4G بوده و و برای همراه اول فاقد پوشش خدمات اینترنت می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو