نمای بیرونی

اجاره ویلا در فومن - گشت خان

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا در فومن - گشت خان
این ویلا یکخوابه ایوان دار در چند قدمی رودخانه و در طبقه بالا یک ساختمان دو طبقه حیاط دار در روستای گشت خان و با فاصله حدود 15 کیلومتری از فومن واقع شده است.
خانه در طبقه پایین و دارای حمام مجزا از سرویس ایرانی (در حیاط) می باشد و در طبقه بالا با پیمودن حدود 10 پله از بیرون در اختیار میهمانان می باشد، همچنین حمام و سرویس بهداشتی طبقه بالا در اختیار میهمانان نیست.
لازم به ذکر است نمای بیرونی ساختمان به صورت پرسیانا می باشد.
حیاط اقامتگاه با فنس و دیوار محصور و به صورت مشترک با سرایدار در اختیار میهمانان است، همچنین امکانات حیاط در حال ساخت می باشد و ممکن است در آن ابزار آلات ساخت و ساز وجود داشته باشد.
دسترسی به سوپرمارکت در 50 متری اقامتگاه و نانوایی و قصابی در فاصله دو کیلومتری امکان پذیر می باشد.
**میهمانان گرامی توجه کنید مسیر اقامتگاه هایی که در فاصله چشمگیر از بافت شهری واقع شده اند یا در مناطق جنگلی ، ییلاقی و یا کوهستانی واقع شده اند ممکن است دارای شیب به سمت بالا یا آسفالت با کیفیت پایین باشد، بنابراین نیازمند مهارت حداقلی در رانندگی می باشد، همچنین پوشش شبکه تلفن همراه در اپراتور ایرانسل در مکالمه خوب و اینترنت 4G است ولی اپراتور همراه اول فاقد خدمات مطلوب می باشد.
شهر فومن با داشتن نقاط گردشگری مختلف و دارا بودن جاذبه های فراوان توریستی نظیر دژ تاریخی قلعه رودخانه، دریاچه ولشت، روستای فوشه و . . . هر ساله طبیعت دوستان زیادی را به خود جذب می کند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو