رزرو اتاق در اصفهان - دبل - ط بالا

رزرو اتاق در اصفهان - دبل - ط بالا

درباره اقامتگاه

رزرو اتاق در اصفهان - دبل - ط بالا
این اتاق با ظرفیت حداکثر 2 نفر با امکاناتی نظیر صبحانه و اینترنت رایگان، با پیمودن تعداد 13 پله در طبقه بالای یک ساختمان دو طبقه در یک مجموعه اقامتی با فاصله نزدیک به مسجد جامع عباسی در شهر توریستی اصفهان واقع شده است.
این اتاق 12 متری دارای یک تخت دو نفره و اسپلیت می باشد.
از مشاعات این مجموعه می توان به فضای نشیمن حیاط، سالن پذیرایی، آشپزخانه مرکزی به امکان پخت و پز توسط میهمانان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با حمام در حیاط اشاره کرد.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار حصار شده و واحد پذیرش به صورت 24 ساعته در مجموعه مستقر است، همچنین دوربین مداربسته محوطه حیاط را تحت پوشش قرار می دهد.
مجموعه دارای لاندری می باشد که امکان شست و شوی لباس با پرداخت هزنیه در آن نیز ممکن است، ضمنا اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد اما در فاصله نزدیک به این مجموعه یک پارکینگ عمومی جهت پارک خودرو وجود دارد.
امکان سفارش نهار و شام با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه میسر است.
به منظور تهیه مایحتاج روزانه، سوپرمارکت با حدود 2 دقیقه پیاده روی و نانوایی با حدود 4 دقیقه پیاده روی قابل دسترس می باشد.
کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4G است، به علاوه مجموعه مجهز به اینترنت وای فای است که به صورت رایگان قابل استفاده است.
از جمله مناطق گردشگری این شهر تاریخی می توان به مسجد جامع اصفهان، عمارت چهلستون، سی و سه پل، میدان نقش جهان، منارجنبان و پل خواجو اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو