نمای ویلا

اجاره ویلا استخردار در سرخرود - درویش آباد

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در سرخرود - درویش آباد
این ویلای دوبلکس سه خوابه با جکوزی و استخر سرپوشیده آبگرم، تراس مجهز به میز و صندلی و حیاط در محله درویش آباد و فاصله حدود 5 کیلومتری سرخرود واقع شده است.
جکوزی 6 نفره و استخر سرپوشیده آبگرم اقامتگاه با تصفیه اتوماتیک 24 ساعته به ابعاد 7 در 3 متر و عمق 1.60 تا 1.80 متر مهیای استفاده میهمانان می باشد.
طراحی اقامتگاه به صورت دوبلکس است و طبقه اول دارای استخر سرپوشیده آبگرم، پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی با فرنگی و حمام و طبقه دوم دارای سالن بازی، سه اتاق خواب ،حمام با سرویس فرنگی و تراس مجهز به چمن مصنوعی و میز و صندلی باغی است.
وجود فوتبالدستی و میز ایرهاکی در سالن بازی و سالن پذیرایی مجهز به سیستم صوتی و میز و صندلی باغی در تراس، فضای مناسبی را برای تفریح‌ و دورهمی میهمانان فراهم آورده است.
اطراف حیاط اقامتگاه از سه طرف با دیوار و از یک طرف با پوشش گیاهی محصور است و میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با طی مسافت حدود 300 متری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
100 متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و قابل تردد برای انواع خودرو است.
سرخرود با برخورداری از ساحل و تفریحات مهیج آبی نظیر جت اسکی، قایق سواری، اسب سواری، چهارچرخ و ... و قرارگیری بین دو شهر محمودآباد و فریدونکنار انتخاب مناسبی جهت اقامت و دسترسی به جاذبه های اطراف می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو