فضای باز مشترک مجوعه

رزرو بوم گردی در زبرخان - دیزباد بالا - ۳ و ۴

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در زبرخان - دیزباد بالا - اتاق 3 یا 4
این اتاق مستر تراس دار با ظرفیت حداکثر 6 نفر در یک مجموعه اقامتی 4 واحدی در منطقه روستایی و معروف دیزباد بالا واقع شده و تا شهر نیشابور حدود 70 کیلومتر و تا شهر مشهد حدود 90 کیلومتر فاصله دارد.
به دلیل شرایط پلکانی و قرار گیری اقامتگاه در شیب زمین، با پیمودن حدود 30 پله از حیاط دسترسی به فضای مسکونی مجموعه ممکن است و از محوطه تا این اتاق نیاز است تا 30 پله دیگر طی نمائید، از این رو رزرو این مجموعه اقامتی به افراد مسن و معلولین عزیز توصیه نمی شود.
این اتاق 15 متری تراس دار دارای یک عدد تخت خواب تک نفره ( فاقد تشک خوش خواب )، 4 دست سرویس رخت خواب سنتی، یخچال، بخاری گازی، پنکه سقفی و سرویس بهداشتی ایرانی با حمام می باشد.
همچنین اتاق فاقد آشپزخانه است و تنها سینک موجود در آشپزخانه مرکزی جهت شست و شو ظروف قابل استفاده برای میهمانان می باشد.
از مشاعات این مجموعه اقامتی می توان به فضای نشیمن حیاط، رستوران، آلاچیق و سرویس بهداشتی عمومی اشاره کرد.
محیط اطراف حیاط این اقامتگاه با فنس محصور شده است و دوربین مداربسته این محوطه مشاع را تحت پوشش قرار میدهد، همچنین میزبان در همین مجموعه اقامتی سکونت دارد.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است و میهمانان باید وسیله نقلیه خود را در مجاورت مجموعه که توسط دوربین مداربسته تحت پوشش است پارک نمایند.
با توجه به رستوران موجود در مجموعه، امکان سفارش نهار و شام علل خصوص غذای محلی با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه ممکن می باشد.
قابل ذکر است جهت تامین اقلام مصرفی، سوپرمارکت در فاصله حدود 300 متری قابل دسترس است، همچنین منطقه فاقد نانوایی است و باید پیش از ورودی نان مصرفی خود را همراه داشته باشید.
در این منطقه کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب است ولی پوشش اینترنت ضعیف می باشد.
البته مجموعه مجهز به اینترنت وای فای است که به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده می شود.
دیزباد روستایی در بخش مرکزی شهرستان زبرخان است که بر روی دامنه‌های جنوبی رشته کوه بینالود و به صورت پلکانی قرار دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو