نمای اقامتگاه

اجاره ویلا در رودسر - حسن سرا - دو خوابه

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا در رودسر - حسن سرا
این ویلا دو خوابه با ایوان و حیاطی دلباز در منطقه ای دنج و نزدیک به ساحل زیبای دریا در مجتمع اقامتی در روستای حسن سرا واقع شده و با مرکز شهر رودسر حدود 6 کیلومتر فاصله دارد.
دسترسی به در ورودی خانه با پیمودن حدود 7 پله ممکن است و ویلا دارای سالن پذیرایی و آشپزخانه است و با دسترسی حدود 6 پله در نیم طبقه بالا دارای دو اتاق خواب و حمام با سرویس فرنگی و ایرانی می باشد.
محوطه اطرفا این خانه فاقد حصار می باشد و دور تا دور مجتمع با دیوار محصور است، همچنین محوطه مجتمع مجهز به دوربین مداربسته می باشد و واحد نگهبانی 24 ساعته در ورودی مستقر است.
این مجتمع شامل رستوران شیشه ای، بالکن رو باز رو به دریا ،پارک بازی ،فضای سبز و سوپر مارکت می باشد که تمامی نیازهای مسافران عزیز را برآورده میکند و سرو انواع غذا های محلی نظیر فسنجان، باقلاقاتق، بادمجان شکم پر و ...، نوشیدنی های گرم و سرد در رستوران مجموعه سرو میشود.
توجه داشته باشید این شهرک فاقد نانوایی می باشد و بهتر است نان مصرفی خود را از قبل تهیه فرمایید، البته نان محلی در این مجتمع پخت شده و قابل خریداری است، همچنین دسترسی به سوپرمارکت با طی کردن مسافت حدود 10 متری امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
لازم به ذکر است حدود 150 متر مسیر منتهی به اقامتگاه خاکی و قابل تردد برای انواع خودرو است.
ساحل زیبای دریای رودسر و تفریحات آبی، جنگلهای زیبای جواهردشت، ییلاق سفید آب، منطقه سرولات تنها از دیگر جاذبه های اطراف این منطقه زیبا می باشد که هر ساله گردشگران زیادی راه به خود جلب می کند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو