استخر سرپوشیده آبگرم

اجاره ویلا استخردار در چالوس - خط هشت

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در چالوس - خط هشت
این ویلا دو خوابه به همراه استخر آبگرم، آلاچیق و حیاطی دلباز با فاصله حدود 200 متری از ساحل دریا در محله خط هشت (روستای آیشبن سفلی) واقع شده است که تا شهر چالوس حدود 5 کیلومتر و تا نمک آبرود و نوشهر حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی اقامتگاه به گونه ای است که طبقه پایین دارای پذیرایی، آشپزخانه و استخر می باشد، همچنین با دسترسی 4 پله به سمت بالا یک اتاق خواب و در مجاورت آن سرویس ایرانی، حمام با سرویس فرنگی و با پیمودن 5 پله دیگر به سمت بالا اتاق خواب دوم قرار دارد.
محوطه اطراف ویلا از دو طرف با دیوار محصور شده و از دو طرف دیگر فاقد حصار است و جهت تامین امنیت بیشتر حیاط و دروازه ورودی مجهز به دوربین مداربسته است.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه از سوپرمارکت در فاصله حدود 40 متری و نانوایی حدود 500 متری اقامتگاه استفاده نمایند.
آنتن دهی تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 3g می باشد.
لازم به ذکر است حدود 30 متر از مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت شن ریزی شده است.
چالوس با برخورداری از آب و هوای مطبوع و نزدیکی به ساحل و جنگل یکی از شهرهای گردشگر پذیر استان مازندران است که همواره مورد توجه مهمانان گرامی قرار گرفته است.
کاخ ملکه مادر، پارک جنگلی نمک آبرود، رودخانه و بوستان های چالوس، دریاچه ولشت بخشی از جاذبه های گردشگری این منطقه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو