اتاق دبل

رزرو اتاق در کرمانشاه - دبل

درباره اقامتگاه

رزرو اتاق در کرمانشاه - دبل
این اتاق مستر با امکاناتی نظیر صبحانه و اینترنت رایگان در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه در یک مجموعه اقامتی دنج در شهر توریستی کرمانشاه واقع شده است.
دسترسی به این اتاق با پیمودن حدود 10 پله ممکن است و این اتاق 20 متری داری یک تخت دو نفره، اسپلیت دو منظوره و سرویس بهداشتی فرنگی با حمام می باشد.
از مشاعات این مجموعه اقامتی می توان به سالن و آشپزخانه مرکزی با امکان پخت و پز توسط میهمانان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار محصور شده و مجموعه مجهز به واحد پذیرش است، همچنین دوربین مداربسته محوطه پارکینگ و سایر فضاهای عمومی مجموعه را تحت پوشش قرار می دهد.
مجموعه دارای لاندری می باشد که امکان شست و شوی لباس با پرداخت هزنیه در آن نیز ممکن است.
اقامتگاه دارای فضای پارکینگ محدودی جهت پارک خودرو است لذا جهت پارک وسیله نقلیه خود در این محیط اختصاصی نیاز است از قبل با میزبان هماهنگی لازم را انجام دهید.
با حدود 500 متر پیاده روی دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت ممکن است و کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4g است، به علاوه مجموعه مجهز به اینترنت وای فای است که به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده می شود.
غار قوری قلعه (بزرگترین غار آبی خاورمیانه)، سفید برگ جوانرود، تفرجگاه شبانکاره و غار آبی کاوات، پارک کوهستانی ماپریس و بازارچه مرزی از دیدنی های جوانرود زیبا و جاذبه های قابل دسترسی از این اقامتگاه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو