نمای کلبه

اجاره کلبه سوئیسی در توتکابن - ویشان

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه سوئیسی در توتکابن - ویشان
این کلبه سوئیسی دو خوابه با تراس و محوطه دلباز و چشم انداز زیبا در روستای خوش آب و هوای ویشان از توابع توتکابن با فاصله حدود 40 کیلومتری از رودبار واقع شده است.
طراحی این اقامتگاه به گونه ای است که طبقه پایین با دسترسی 7 پله دارای پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب، حمام با سرویس فرنگی و ایرانی می باشد و در طبقه بالا با دسترسی 10 پله یک اتاق خواب، حمام و سرویس ایرانی با فرنگی قرار دارد.
محوطه اطراف اقامتگاه با دیوار کوتاه محصور شده و میزبان نیز در همسایگی سکونت دارد، همچنین جهت تامین امنیت بیشتر حیاط و ورودی مجهز به دوربین مداربسته است.
مهمانان گرامی می توانند برای تهیه مایحتاج روزانه خود از سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 700 متری اقامتگاه استفاده نمایند.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4g است.
لازم به ذکر است حدود 500 متر از مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت جاده خاکی است ولی تردد در این مسیر برای فصل زمستان با وسیله نقلیه شخصی مناسب نیست و برای تردد نیاز به هماهنگی قبلی با میزبان دارد.
اربادشت، دریاچه ویستان، دریاچه حلیمه جان، غار دربند رشی، چشمه آب گرم ماستخور، دیورش، شیرکوه، کوهپایه و قله درفک از جاذبه های رودبار و توابع آن است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو