اتاق دو تخته (توئین)

اجاره هتل آپارتمان در قم - ۲ تخته تویین

درباره اقامتگاه

اجاره هتل آپارتمان در قم - 2 تخته توئین
این اتاق 13 متری مستر با صبحانه رایگان و ظرفیت حداکثری دو نفر در طبقه اول و دوم یک مجموعه اقامتی 4 طبقه 14 واحدی آسانسوردار با فاصله حدود 2.5 کیلومتری از حرم حضرت معصومه در شهر قم واقع شده است.
اتاق دارای حمام با سرویس فرنگی اختصاصی، دو تخت یکنفره، تلویزیون، اسپلیت و فاقد امکانات پخت و پز می باشد.
از مشاعات این مجموعه می توان به رستوران، لابی، کافی شاپ با تراسی دلباز، محوطه و سرویس ایرانی اشاره کرد.
جکوزی 8 نفره، سونا خشک و بخار و استخر سرپوشیده آبگرم هتل آپارتمان با تصفیه اتوماتیک به ابعاد 9 در 6 متر و عمق 90 الی 1.7 متر در تمام فصول سال به صورت سانسی که از 8 صبح تا 6 عصر مختص بانوان و از ساعت 6 عصر تا ساعت 23 آماده استفاده آقایان می باشد، با پرداخت هزینه جداگانه قابل استفاده است.
مجموعه فاقد پارکینگ می باشد ولی کوچه که مجهز به دوربین مداربسته است از فضای پارک مناسبی برخوردار است.
دروازه ورودی و راه پله مجهز به دوربین مداربسته است و با سایر مهمانان به صورت مشترک قابل استفاده می باشد، همچنین مجموعه دارای واحد پذیرش 24 ساعته است و ساختمان نیز نگهبان 24 ساعته دارد.
لازم به ذکر است صبحانه برای مهمانان به صورت رایگان می باشد ولی سرو ناهار با پرداخت هزینه جداگانه توسط مجموعه امکان پذیر است.
برای تهیه مایحتاج روزانه فاصله اقامتگاه تا سوپرمارکت و نانوایی حدود 100 متر است.
آنتن دهی تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت به صورت 4G می باشد، همچنین وای فای رایگان نیز در قسمت لابی برای مهمانان قابل استفاده است.
بازار قدیم قم با معماری ایرانی، محوطه باستانی قلی درویش، کاروانسرای حوض سلطان و کارونسرای دیرگچین برخی از جاذبه های شهر قم می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو