حیاط مجتمع

رزرو بوم گردی در کویر مرنجاب - تویین

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در کویر مرنجاب - تویین
این اتاق مستر با صبحانه رایگان در یک مجموعه بوم گردی ( 30 واحدی ) در کویر مرنجاب و در فاصله حدود 20 کیلومتری آران و بیدگل واقع شده است.
این اتاق 10 متری ( فاقد امکانات آشپزخانه ) دارای دو عدد تخت خواب تک نفره، اسپلیت دو منظوره و حمام با سرویس ایرانی می باشد.
سرو صبحانه از ساعت 8:30 الی 10 صبح رایگان است و سفارش نهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی یک روز قبل تر با میزبان امکان‌پذیر می باشد.
قابل ذکر است سرو وعده های غذایی تنها در محیط رستوران انجام می شود و سرو و خوردن غذا در فضای داخلی اتاق ممنوع می باشد
از مشاعات این مجموعه کویری می توان به محیط رستوران، حیاط دلباز اقامتگاه و سرویس بهداشتی و حمام در حیاط اشاره کرد.
یک یخچال عمومی در بوفه اقامتگاه قرار دارد که استفاده از آن نیازمند هماهنگی با میزبان است، همچنین می توانید اقلام مصرفی خود را از بوفه تهیه نمائید.
محوطه مجموعه اقامتی محصور است و دوربین مداربسته حیاط و سایر فضاهای عمومی را تحت پوشش قرار میدهد، همچنین مجموعه مجهز به واحد پذیرش و نگهبانی 24 ساعته است.
از جمله امکاناتی که با رزرو این مجموعه بوم گردی می توانید تجربه کنید مواردی از قبیل شتر سواری، اسب سواری، رانندگی با ماشین باگی، موتور چهار چرخ، سافاری، آفرود و رصد ستارگان می باشد که البته با هماهنگی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه میسر است.
با توجه به شرایط منطقه مهمانان عزیز توجه داشته باشند قبل از ورود به اقامتگاه نیاز است نان مصرفی خود را تهیه نمایند.
لازم به ذکر است حدود 10 کیلومتر از مسیر منتهی به بوم گردی جاده خاکی و قابل تردد با وسایل نقلیه است.
کیفیت خطوط شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه خوب و اینترنت به صورت 4G است ولی ارائه خدمات در اپراتور ایرانسل ضعیف می باشد.
لطفا توجه فرمایید، یک اقامتگاه کویری دارای حداقل امکانات اقامتی می باشد، لذا فقط دوستانی که با اقامت در این نوع مناطق آشنایی دارند و به دنبال تجربه اقامتی کوتاه و توام با آرامش در این مناطق هستند با آگاهی و مطالعه توضیحات اقدام به رزرو کنند

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو