اقامتگاه بومگردی

رزرو بوم گردی در یزد - سه تخته سینگل- زیر همکف

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در یزد - سه تخته - زیر همکف
این اتاق مستر با سه تخت سینگل و صبحانه رایگاندر طبقه زیر همکف(دسترسی 9 پله ) یک اقامتگاه بوم گردی (8 واحدی) در محیطی امن و آرام در شهر تاریخی یزد واقع شده است.
این اتاق 19 متری ( فاقدامکانات آشپزی ) دارای سه تخت سه نفره، حمام با سرویس فرنگی، شوفاژ و اسپیلت است.
آشپزخانه به صورت مشترک در اختیار مهمانان می باشد و حیاط مجهز به تخت چوبی و میز و صندلی است، همچنین سرویس ایرانی عمومی در حیاط قرار دارد.
صبحانه با هماهنگی و پرداخت هزینه مجزا از ساعت 8:00 الی 11:00 صبح در محوطه عمومی سرو می شود، همچنین سرو غذا با هماهنگی و پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر می باشد.
لازم به ذکر است به دلیل بافت تاریخی منطقه مجموعه فاقد پارکینگ اختصاصی است و پارکینگ عمومی در روبرو اقامتگاه قابل استفاده می باشد.
اطراف حیاط دلنشین و زیبای اقامتگاه با دیوار محصور است و و واحد پذیرش 24 ساعته در مجموعه مستقر می باشد و به جهت حفظ امنیت بیشتر مشاعات اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت در فاصله حدود یک کیلومتری از اقامتگاه امکان پذیر خواهد بود.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه و اینترنت ضعیف است، البته اقامتگاه مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد.
یزد با برخورداری از قدمتی دیرینه و مثال زدنی در تاریخ و معماری اصیل ایرانی و با وجود قنات، خانه های تاریخی، بادگیر، کوچه های باریک با بافت قدیمی و کاهگلی و ... یکی از جذاب ترین مقصدهای توریستی و گردشگری ایران به شمار می رود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو