نمای اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در سراوان - کندلات - همکف

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در سراوان - کندلات - همکف
این اتاق سنتی 20 متری مستر با صبحانه رایگان در طبقه همکف در یک اقامتگاه بوم گردی 2 طبقه 4 واحدی با حیاطی سرسبز و دلباز و چشم انداز زیبا کوه های پوشیده از درختان به همراه بالکن در دل جنگل های هیرکانی در روستای کندلات واقع شده است که تا شهر رشت حدود 30 کیلومتر و تا شهر رودبار حدود 45 کیلومتر فاصله دارد.
این اتاق 20 متری (فاقد امکانات پخت و پز) دارای رخت خواب سنتی، پکیج، حمام با سرویس ایرانی می باشد و از مشاعات این اتاق می توان به آشپزخانه مشترک در طبقه همکف، ایوان و باربیکیو نام برد.
اطراف حیاط اقامتگاه به سبک خانه های روستایی با پرچین چوبی محصور شده است و میزبان و نگهبان در محوطه سکونت دارد، همچنین پارکینگ و دروازه ورودی با میزبان و مهمانان دیگر به صورت مشترک استفاده می شود.
لازم به ذکر است این روستا فاقد نانوایی می باشد و بهتر است نان مصرفی خود را از شهر تهیه فرمائید و به همراه داشته باشید، همچنین سوپر مارکت محلی با حدود یک کیلومتر پیاده روی در بافت روستایی با آب و هوای دلپذیر قابل دسترسی است، لازم به ذکر است سرو ناهار و شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت امکان پذیر نمی باشد، همچنین وای فای رایگان در اختیار میهمان گرامی قرار می گیرد.
از جاذبه های گردشگری منطقه می توان به جنگل های هیرکانی، قله درفک، آبشار آلوبن، دشت کردمیر، سد شهر بیجار، دریاچه عروس حلیمه جان، دشت بالابراگور (دارای کلبه چوبی جنگلی) و...اشاره کرد، همچنین وجود رودخانه های خروشان در نزدیکی اقامتگاه امکان ماهیگیری و شنا را برای علاقمندان فراهم آورده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو